x
تخصیص ۱۳ میلیارد اعتبار برای راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی در رفسنجان

تخصیص ۱۳ میلیارد اعتبار برای راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی در رفسنجان

?آزمایشگاه ویروس شناسی به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان، با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام راه اندازی می شود. ?حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان در حاشیه بازدید از روند آماده سازی فاز…


  • ۱۳۹۸/۱۲/۲۷

?آزمایشگاه ویروس شناسی به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان، با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام راه اندازی می شود.

?حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان در حاشیه بازدید از روند آماده سازی فاز دوم سالن بحران در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)، ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه کادردرمانی، آزمایشگاهی و پزشکی و پرستاری؛ خدماتي كه در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند ،گفت: با توجه به نیاز ضروری شهرستان رفسنجان به زیرساخت اساسی در درمان و تشخیص انواع ویروس خصوصا کرونا ویروس، مقرر شد سریعا جهت راه اندازی مرکز ویروس شناسی در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام اقدام شود.

?رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ادامه داد: در همین راستا ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای خرید و تأمین تجهیزات این مرکز از سوی شورای اسلامی شهر اختصاص یافت.

?وی با ابراز امیدواری از راه اندازی فوری آزمایشگاه ویروس شناسی با همکاری مشترک شهرداری و دانشگاه #علوم_پزشکی، خاطرنشان کرد: احداث هلی پد در بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام نیز از دیگر مصوبات شورای اسلامی شهر است که به سرعت توسط شهرداری در این مرکز درمانی اجرا خواهد شد.

?رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در ادامه با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر در شهر به صورت مستمر انجام می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به همت مجموعه خدمات شهری و آتش نشانی شهرداری و با همکاری خیریه ها، موکب ها و هیئات، بسيج و سپاه پاسداران سطوح عمومی شهربه طورمستمر ضدعفونی و پاکسازی میشوند که جا دارد از تلاش گسترده پرسنل و شهروندان در اجرای این فعالیت های انسان دوستانه و ارزشمند قدردانی کنیم.

?حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان هم چنین با اشاره به تمدید عوارض شهرداری تا اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، تصریح کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر مهلت تمدید پروانه و پرداخت عوارض به دلیل جلوگیری از #تجمعات و کاهش شیوع کرونا ویروس، تا پایان اردیبهشت سال آینده تمدید شد.

?وی در ادامه از زحمات فرماندار محترم وادارات و نماينده محترم مردم و همراهی اصناف برای مقابله با گسترش ویروس کرونا نیز تشکروقدردانی کرد و گفت: خوشبختانه طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی روند شیوع کرونا در شهرستان رو به کاهش است و امیدواریم در سال جدید و ایام پیش رو سیر نزولی مبتلایان را شاهد باشیم.

?رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان همکاری شهروندان در گسترش ویروس کرونا را ضروری برشمرد و با تأکید براینکه خطر ابتلا به ویروس بسیار جدی و خطرناک است، افزود: ان شاء الله با رعایت نکات بهداشتی توسط عموم مردم و ماندن در خانه، شهر از وجود هر گونه ویروس عاری گردد و سلامتی و شادابی شهروندان که برای ما بسیار حائز اهمیت است، تأمین شود.

?حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان ضمن تبريك عيد نوروز براي همه همشهريان عزيز ، از تلاش شهردارمحترم،معاونین و مدیران شهری شهرداری رفسنجان در آماده سازی شهر برای نوروز، به اجرای پروژه های زیباسازی قدرداني نمود واشاره کرد و گفت: در آستانه نوروز شاهد اقدامات مجموعه شهرداری در اجرای پروژه های زیباسازی هستیم که موجی از طراوت، سرزندگی و انرژی مثبت را در شهر ایجاد کرده است.

مطالب مــرتبط