x
جشنواره از چشم دختران ببینیم از نگاه رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

جشنواره از چشم دختران ببینیم از نگاه رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

?به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با اشاره به لزوم رونق و توسعه رویدادهای پویای شهری، برگزاری جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» را فرصت مناسبی برای بهره مندی…


  • ۱۳۹۹/۰۳/۱۱

?به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با اشاره به لزوم رونق و توسعه رویدادهای پویای شهری، برگزاری جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» را فرصت مناسبی برای بهره مندی از نگاه متفاوت زنان و دختران در مدیریت شهری دانست و افزود: نگاه دختران لطیف و همراه با دقت در زیبایی هاست؛ اگر شهر را از نگاه دختران ببینیم، لطافت و مهربانی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

?حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان با بیان اینکه میزان مشارکت اجتماعی در بانوان به مراتب بیشتر است، عنوان کرد: حمایت و توجه به بانوان موجب همکاری و همراهی بیشتر آنان در حوزه مدیریت شهری می شود.

?وی ادامه داد: بازتاب نگاه ها و دیدگاههای متفاوت قدرت اندیشیدن و تفکر را به وجود آورده و به بروز کارهای نوآورانه و خلاقانه می
انجامد.

?هاشمیان با قدردانی از برگزاری جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» برای اولین بار در کشور، برپایی چنین برنامه هایی را نشانگر پویایی مجموعه شهرداری و فرهنگسرای رسانه عنوان کرد وگفت: این قبیل فعالیت ها و ایده های منحصربفرد می تواند سرمنشأ برنامه ریزی های شهری قرار بگیرد.

?رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با اشاره به افزودن بخش ویژه «کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان» در دور دوم جشنواره،تأکیدکرد:ضروریست هر سال بخش های جدیدی به جشنواره افزوده شود تا شاهد رخدادی متفاوت، پربار و غنی باشیم.

?وی درپایان افزود: دریافت دیدگاه ها و نظرات افراد در تمامی سنین و از همه اقشار می تواند شورای اسلامی شهر را به عنوان یک نهاد سیاستگذار در امور اجرایی شهر کمک کند.

مطالب مــرتبط