x
در ادامه برنامه‌های چهارمین روز از هفته دولت ۵ پروژه از شهرداری به همت شورای اسلامی شهررفسنجان افتتاح وبه بهره برداری رسید

در ادامه برنامه‌های چهارمین روز از هفته دولت ۵ پروژه از شهرداری به همت شورای اسلامی شهررفسنجان افتتاح وبه بهره برداری رسید

?به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان همزمان با چهارمین روز از هفته شامگاه چهارشنبه ۵ شهریورماه با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان؛شهرداررفسنجان؛فرماندار؛معاون فرماندار وجمعی از معاونین ومدیران شهری شهرداری و اصحاب رسانه بوستان مشاهیر…


  • ۱۳۹۹/۰۶/۰۶

?به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان همزمان با چهارمین روز از هفته شامگاه چهارشنبه ۵ شهریورماه با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان؛شهرداررفسنجان؛فرماندار؛معاون فرماندار وجمعی از معاونین ومدیران شهری شهرداری و اصحاب رسانه بوستان مشاهیر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

?در حاشیه این افتتاح بوستان مشاهیر محمدعارف پور اسدالهی‌ معاون‌ شهرسازی وامور زیربنایی شهرداری رفسنجان توصیحاتی‌ ارائه داد وعنوان کرد : این بوستان در ۱۷‌ هزار متر مربع زمین‌ با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان احداث شده که شامل ۲ هزار متر مربع فضای‌ سبز، ۳ هزار متر مربع کوبیک‌ ، ۶ هزار متر مربع موزائیک، ۳ آبنما، بازارچه، گلکار، کف سازی، میدان‌ والیبال، ست بازی کودکان، ست دوچرخه سواری و ست بازی اسکیت‌ میباشد

تامین روشنایی وافتتاح ۴بلوار به طور همزمان از دیگر برنامه های چهارمین روز هفته دولت

?درحاشیه این بازدیدمهندس مختاری معاون خدمات شهری شهرداری ضمن تسلیت‌ به مناسبت‌ ایّام‌ محرم و شهادت حضرت‌ اباعبدالله‌ الحسین (ع) عنوان کرد : ۴ پروژه روشنایی بلوارهای شهید زینلی، بعثت ساحلی، شهید قنبری و امام حسین (ع) با اعتبار بیش‌ از۳ میلیارد و۴۰۰میلیون تومان اجرا شده‌ است.

?مهندس مختاری بیان کرد: در تامین روشنایی بلوار شهید زینلی ۶۲‌ پایه چراغ با ارتفاع‌ هر کدام‌ ۱۱ متر به کار رفته و چراغ‌ نصب شده در این پایه ها ۴۰۰ واتی است.

?وی ادامه داد: هزینه های به کار رفته در تامین‌ روشنایی بلوارهای شهید زینلی، بعثت ساحلی، شهید قنبری و امام‌ حسین (ع) به ترتیب یک میلیارد و ۵۴‌ میلیون ‌تومان، ۹۱۸ میلیون تومان، ۵۷۸‌ میلیون‌ تومان و ۸۵۰‌ میلیون‌ تومان است.


?درادامه بازدید دکتر مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان ضمن‌ تسلیت به مناسبت ایام محرم‌ و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت بیان‌ کرد: به یُمن‌ نام‌ این‌ عزیزان‌ در هفته دولت شاهد آغاز و یا بهره برداری از پروژه‌ هایی هستیم که در مسئولین انگیزه ایجاد کرده است.

?فرماندار رفسنجان عنوان کرد: شهرداری رفسنجان با شورای اسلامی این‌ شهر در اجرای طرح های مختلف در سطح شهر تعامل، همفکری و همدلی دارند که قابل ستودنی است‌.

?وی ادامه داد: نوآوری در مسیر بلوار شهید زینلی و کاشت درختان‌ نخل در این‌ مسیر با درایت‌ و هوشیاری این‌ دو نهاد انجام گرفته است و در این مسیر درختان‌ نخل خرما که آب‌ کم نیاز دارند و فضای بلوار را سرسبز کرده است کاشته شده است که طرحی جالب است.

?دکتر فصیحی هرندی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان با درایتی که دارند طرح‌ هایی را در رفسنجان اجرا کرده اند که نشان‌ می دهد شهر در مسیر توسعه قرار گرفته است و در راستای جلب اعتماد و رضایت مردم گام‌ بر می دارند و تلاش‌ می کنند.

?وی خاطرنشان کرد: طرح‌ هایی که شهرداری اجرا می کند توسعه متوازن و همه جانبه را در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، سرمایه گذاری در بر دارد.

?فرماندار رفسنجان با قدردانی از خبرنگاران و اطلاع رسانی آن‌ ها گفت: رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی فرمودند مردم را نسبت به خدماتی که به آن‌ ها ارائه می شود آگاه‌ سازید که خبرنگاران به وظیفه خود و رسالت اطلاع رسانی صحیح و دلگرم‌ کردن مردم‌ به خوبی عمل می کنند.

مطالب مــرتبط