x
دیدار صمیمانه رئیس بهزیستی شهرستان رفسنجان همراه با جمعی از ناشنوایان با رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان

دیدار صمیمانه رئیس بهزیستی شهرستان رفسنجان همراه با جمعی از ناشنوایان با رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان

?در راستای ارتقاء همکاری های بین بخشی و کیفی ترشدن خدمات شهری به جامعه معلولین ،رئیس اداره بهزیستی و هئیت همراه به مناسبت روز ناشنوایان با رئیس شورای اسلامی شهر شهرستان در صحن شورا دیدارنمودند. ?به گزارش روابط عمومی شهرداری…


  • ۱۳۹۹/۰۷/۱۳

?در راستای ارتقاء همکاری های بین بخشی و کیفی ترشدن خدمات شهری به جامعه معلولین ،رئیس اداره بهزیستی و هئیت همراه به مناسبت روز ناشنوایان با رئیس شورای اسلامی شهر شهرستان در صحن شورا دیدارنمودند.

?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان ، صبح امروز بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان همراه با جمعی از ناشنوایان با حضور در شورای شهر با حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت روز ناشنوایان وبا هدف ارتقاء همکاری های بین بخشی و کیفی تر شدن خدمات شهری به جامعه معلولین دیدار و گفتگو کردند.

↙️در این دیدار ابتدا رئیس اداره بهزیستی گزارشی از روند فعالیت های اداره مذکور در خصوص ناشنوایان ومشکلات انها ارائه نمودوهدف از این دیدار را حمایت از این قشرو برطرف کردن مشکلات ناشنوایان عنوان کرد.

↙️همچنین در این دیدار نیز گزارشی از مناسب سازی ها پیاده روها و پارکها که به همت شهرداری و شورا انجام شده بود بیان شدو در نهایت جهت رفاه معلولین و خانواده گرامی آنها و پس از بررسی مسائل و مشکلات جامعه معلولین به خصوص ناشنوایان ، شورای اسلامی شهر رفسنجان نیز قول مساعد بر همکاری دادند.

 

 

مطالب مــرتبط