x
راهپیمایی با شکوه یوم الله ۱۳ ابان روزملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی و روزدانش آموز برگزارشد

راهپیمایی با شکوه یوم الله ۱۳ ابان روزملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی و روزدانش آموز برگزارشد

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان دوشنبه ۱۳ آبان ماه راهپیمایی با شکوه یوم الله ۱۳ ابان روزملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی و روزدانش آموز با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان وجمعی…


  • ۱۳۹۸/۰۸/۱۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان دوشنبه ۱۳ آبان ماه راهپیمایی با شکوه یوم الله ۱۳ ابان روزملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی و روزدانش آموز با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان وجمعی از دانش آموزان ومسئولین ،دانشجویان و اقشار مختلف مردم درضمن راهپیمایان مسیر میدان شهدا به سمت میدان ابراهیم با سردادن شعار هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا را حرکت کردند. راهپیمایی با حضور مسئولین شهرستان و مردم همچون سالهای گذشته پررنگ بود.

اقشار مختلف مردم از دانش آموز و دانشجو، کارمند و کارگر، پیر و جوان و … در روز مبارزه با استکبار جهانی به میدان آمدند تا اعلام کنند که آمریکا در همیشه تاریخ غیر قابل اعتماد بوده و مذاکره با آن نه تنها مشکلی از کشور نمی گشاید بلکه همواره سنگ اندازی و جنایت علیه کشورمان بوده است. اجتماع راهپیمایان در میدان ابراهیم و قرائت قطعنامه پایان بخش مراسم امروز بود.

مطالب مــرتبط