x
محکوم کردن توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص)

محکوم کردن توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص)

? نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها درخواست کرد شورای عالی استان ها توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان حجت الاسلام علی هاشمیان…


  • ۱۳۹۹/۰۶/۲۲

? نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها درخواست کرد شورای عالی استان ها توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان حجت الاسلام علی هاشمیان نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها در جریان سی و پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها با اشاره به توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع درخواست کرد شورای عالی استان ها همگام با روشنفکران و مسلمانان جهان این عملکرد را محکوم کند.

?وی همچنین با گرامی داشت یاد آیت الله طالقانی و تسلیت سالروز شهادت آیت الله مدنی گفت: آیت الله طالقانی یکی از بنیانگذاران شوراها بود و به عنوان ابوذر زمان شناخته می شد؛ از این رو لازم است یاد و خاطره آن بزرگوار گرامی داشته شود.

?در همین راستا رئیس شورای عالی استان ها اظهار کرد: به زودی بیانیه ای با امضای تمام اعضای شورای عالی استان ها آماده شده و اقدام روزنامه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام محکوم می شود.

مطالب مــرتبط