x
نگاهی بر روند اجرای پروژه های عمرانی دربازدید میدانی اعضای شورای اسلامی شهر وسرپرست شهرداری رفسنجان

نگاهی بر روند اجرای پروژه های عمرانی دربازدید میدانی اعضای شورای اسلامی شهر وسرپرست شهرداری رفسنجان

?اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان به همراه سرپرست شهرداری از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر بازدید کردند. ?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مهندس فتحیان ؛مهندس پاکزاد، اقای بهشتی پور وسرکارخانم…


  • ۱۳۹۹/۰۹/۲۰

?اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان به همراه سرپرست شهرداری از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر بازدید کردند.

?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مهندس فتحیان ؛مهندس پاکزاد، اقای بهشتی پور وسرکارخانم دکتر نوری اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان به همراه مهندس مختاری سرپرست شهرداری رفسنجان از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر و در راستای بررسی روند اجرای پروژه ها، شناسایی نقاط ضعف و قوت و رسیدگی به درخواست های مردمی و رفع مسائل و مشکلات بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفتند .

↙️بر اساس این گزارش در ابتدا از پروژه طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی به مساحت ۴هزار مترمربع بازدید شد این طرح در نوع خود، پروژه‌ای موفق در حوزه مداخله در بافت فرسوده است وبیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وبه زودی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود .

↙️ در ادامه از پروژه طرح بازآفرینی محله ادیان واقع درمحدوده خیابان های پیامبر اعظم (ص)، سعدی، شریعتی و انقلاب به مساحت ۸۰۰ مترمربع بازدید شد که این طرح به دلیل قرارگرفتن مجموعه عبادتگاه‌های پیروان ادیان الهی در یک محدوده کنار یکدیگر، در استان منحصر به فرد خواهد بود واین طرح تاکنون بیش از ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

↙️در پایان از ساختمان طبقاتی حافظ با زیربنای بیش از۴هزارمترمربع دارای ۵طبقه که شامل تجاری، اداری و پارکینگ بازدید شد.

↙️لازم به ذکر است عملیات عمرانی این ساختمان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد در حال انجام است و انتظارمیرودتا پایان سال جاری به بهره برداری برسد .

مطالب مــرتبط