x
یکصدو پنجاه وهشتمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار شد

یکصدو پنجاه وهشتمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار شد

?امام علی (علیه السلام): ♻️هیچ ثروتی چون عقل …هیچ پشتیبانی چون مشورت نیست ?به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان یکصدو پنجاه وهشتمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان دوشنبه ۱۶ تیرماه به ریاست حجت الاسلام هاشمیان وبا…


  • ۱۳۹۹/۰۴/۱۶

?امام علی (علیه السلام):
♻️هیچ ثروتی چون عقل …هیچ پشتیبانی چون مشورت نیست

?به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان یکصدو پنجاه وهشتمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان دوشنبه ۱۶ تیرماه به ریاست حجت الاسلام هاشمیان وبا حضور اعضای شورا درصحن شورابرگزار شد

موافقت شورا با برگزاری مزایده عمومی برای واگذاری بازارچه های خوداشتغالی

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان در این نشست ضمن گرامیداشت روز شهرداریها و دهیاریها، از تلاش شهردار رفسنجان و پرسنل شهرداری که کارنامه روشن و درخشانی را در این مدت به جای گذاشته اند و با مجموعه شورا همراه بوده اند، قدردانی کردند.

بررسی درخواست استعفای مهندس عظیمی زاده و مخالفت قاطعانه شورا با استعفای شهردار رفسنجان از مهمترین مصوبات شورای اسلامی شهر در جلسه یکصد و پنجاه و هشتم بود.

در این جلسه هم چنین اعضا ضمن استقبال از پیشنهاد شهرداری مبنی بر احداث بازارچه خوداشتغالی در محله رحمت آباد، با برگزاری مزایده عمومی درخصوص واگذاری این واحدهای تجاری موافقت کردند.

وهمچنین عملکرد بودجه شهرداری در سال ۱۳۹۸ و گزارش حسابرسی شهرداری در سال ۱۳۹۷ به تصویب رسید و در خصوص سایر نامه های رسیده از سوی شهرداری و کمیسیونهای شورا تصمیم گیری شد.

مطالب مــرتبط